maandag 26 juli 2021

Zomerbroekje en T-shirt

Voor mijn jongste dochter heb ik na zes jaar weer iets genaaid/mogen naaien. Joepie! Het is dit zomersetje geworden.


Het broekje heeft zakken in de zijnaden en drie tunnels in de tailleband, twee met elastiek en de middelste met een striklint. De pasvorm is perfect. 
Stof broekje: zwarte viscose van de Stoffenstraat
Patroon broekje: Burda 6938

De panden van het shirt zijn van een polyester/viscose tricot met poezenprint van de markt (was een koopje). Hopelijk blijft dit goed na vaker wassen. De zwarte katoenen tricot had ik nog liggen, de herkomst weet ik niet meer.
Patroon shirt: farbenmix Zoela



Mijn oudste dochter heeft me gevraagd ook zo'n korte broek voor haar te maken. Yes! Dus wordt vervolgd.

Groetjes,

1 opmerking:

Lida Tol- Stiemer zei

Leuk en modern. Veel plezier ermee Fenna.